Den gången kunde jag inte hänga på pga av utlandvistelse, men denna gången ska jag ingen vart

Har lagt upp mig på googledoc-listan, men av nån anledning funkar inte min wiki-inloggning, så där är jag inte med ännu.
Jag jobbar på lilla bommen, och bor i munkebäck/torpa så någonstans i närheten/på vägen, eller utan alltför stor omväg vore idealiskt för mig, men kan även tänka mig lite vidare cirklar. Kungssten blir nog lite långt kanske...
Studiecirkel/förbund vore nog värt att kolla upp på sikt, men kanske kan vara svårt att få med i ekvationen från start. Replokaler är vanligt att man kör via studieförbund, men då har de ofta flera mindre lokaler i ett hus, och i många fall delar man flera band på samma lokal. Det upplägget funkar ju uppenbart inte för oss, men det är ändå värt att hålla i bakhuvudet.
En träff skulle jag gärna vara med på, men denna veckan är ganska kört, annars brukar jag kunna de flesta dar.
Ställe är svårare att komma på... Vad sägs om nåt runt 2:a lång/järntorget eller så?