Du menar SAAB:en där tanten som kör glömt handbromsen så det ryker?ghost_rider skrev:jag har sett ett rätt i denna tråden.. o det är bonecrime's avatarhehe

Du menar SAAB:en där tanten som kör glömt handbromsen så det ryker?ghost_rider skrev:jag har sett ett rätt i denna tråden.. o det är bonecrime's avatarhehe
och för bruket av bilen spelar solblekta lampor 0 roll...-=Fullmoon=- skrev: haha... Nja ett par fina alu fälgar än ett par plåtisar är i många fall finare och sen ett pra fräsha nya lyktor som inte är solblekta kan göra väldigt mycket på bilen.. testa själv att sandpappra ner ett av dina lysen så tycker du nog det ser för jävligt ut![]()
precis!PeterH skrev:Du menar SAAB:en där tanten som kör glömt handbromsen så det ryker?ghost_rider skrev:jag har sett ett rätt i denna tråden.. o det är bonecrime's avatarhehe
Följande Volvo är bakhjulsdrivna, Volvo var väl ett av de senare fabrikaten som införde framhjulsdrift.squiz3r skrev: Jo, 240 är en väldigt trevlig bil då den har den stora fördelen med bakhjulsdrift vilket tyvärr alla andra volvosar saknar :/