Då det rätt som det är dyker upp trådar och annat med folk som behöver saker tillverkade i diverse material antingen genom fräsning, svarvning eller liknande så tänkte jag bara annonsera ut att jag kan utföra arbeten av denna sort kan även ordna fram material inom rimliga gränser. Vi har det som en förmån att få nyttja maskinparken när vi inte jobbar på kvällar och helger så tänkte jag att något skall man ju roa sig med och kan man göra andra en tjänst och kanske få något i utbyte så skadar ju inte det eller?
Vid arbete mot pengar så kan jag väl säga att jag är ganska billig, eller det vill jag tro iaf känner inte att jag behöver ta några löjliga överpriser lite extra pengar till ölen på helgen räcker gott för mig. Kan även tänka mig byten mot prylar eller liknande!
Har genom jobbet tillgång till det mesta i maskinväg och kan utföra relativt avancerade saker om det finns behov, kan även härda, slipa, glödga och svetsa saker om det skulle krävas. Kan bearbeta dom flesta material som kan tänkas utan större problem och med väldigt hög precision om det krävs ner på 0.001 om det krävs.
Vanligen kör jag en 5-axlig fräs så kan göra rätt mycket i den och försöker även hålla mig så mycket som möjligt till den maskinen!
Har gjort lite små affärer med några här på forumet tidigare i aluminium och plexi/akryl och vad jag förstått har dom varit väldigt nöjda så behöver ni referenser eller vad man skall kalla det så kan ni säkert få se vad jag gjort åt dom.
Finns för övrigt i Trollhättan om det är någon som finner det intressant!
PS. Har dåligt med fantasi på att göra något till mig själv så kommer ni på något roligt säg till!

Mvh,
Viper