Det där är ruskigt bra må jag säga.
Halvt OT:
Är det en helt standard B230 ni kör med förutom de nämnda modifieringarna?
För många år sedan hade vi ett 19T på en av racebilarna och där slutade uttaget vid 396hk och ca 540Nm.
Visserligen ur en 2,3l 16V, men ändå ganska moderat ombyggd och anpassad för långlopp med fokus på hållbarhet och rimlig förbrukning.
Ganska kul, särskillt som dåtida "sanningar från experter" menade på att "...över 300hk klarar inte en 19T av att pumpa luft för..."
B230 är visserligen ingen varvmaskin som original, men 4500rpm är ju inte speciellt högt varvtal...och ändå imponerande effektuttag.
Är det helt enkelt temp och/eller cylindertryck som gör att ni inte vill pressa vidare med denna hårdvara eller bara så att ni inte hunnit längre ännu?
[Fjäskmode för att få testa/hyra/köpa ECU/ON]
Mitt behov av ett vettigt sprut till den 1,8l 16V med estimerade 110-115hk/l kvarstår.
Status för stunden är omdesign av div fästen etc för möjliggörande av montering i bil.
Sen ska det skaffas någon form av sprut och allt ska in i motorcellen.
[Fjäskmode för att få testa/hyra/köpa ECU/OFF]
