För -en-som inte har tid att läsa hela tråden,
@drh
Vad har du gjort för mod från originalet (om några) till dessa bitar?
Får ta mig tid att läsa igenom hela tråden tror jag..

AndLi skrev:Måste sluta skriva ut random saker på skrivaren... Måste sluta, alldeles för enkelt att rita ihop något och skriva ut...
Tur att den är ganska långsam, annars hade det varit dags att köpa nya PLA rullar nu (det är det endå, den ofärgade är grymt ful)
Kanske skulle prova http://www.supply3dpla.com/ , de verkar ha mer i lager än conrad/elfa atm...
För att vara lite seriös, finns det någon guide om hur små uppstickande pinnar man bör kunna göra, hur stora valv som funkar och liknande?
(Jag försökte göra en 10 mm lång pinne med diameter 3.9 och den blir krokig, sen tror jag att jag skickar ut för mycket plast med, allt känns som det får lite övermått)
Jag har ingen guide, men min erfarenhet är att ska man skriva ut sådant smått måste man skriva ut flera på en gång.AndLi skrev:För att vara lite seriös, finns det någon guide om hur små uppstickande pinnar man bör kunna göra, hur stora valv som funkar och liknande?
(Jag försökte göra en 10 mm lång pinne med diameter 3.9 och den blir krokig, sen tror jag att jag skickar ut för mycket plast med, allt känns som det får lite övermått)