Lars: Har tittat på de chassin som har dämpare på sig och den lösningen som du gör där är nog en av få rimliga, har sett att man inte har riktigt samma förutsättningar på de med dämpare! Men, man har iallafall dämpare då
Kör du 36V?
danei: Jag satte ut en köpesannons för ett tag sen och fick napp, nu har jag ett chassi till hemma som jag hade tänkt att ha som vinterprojekt men det lutar mer åt att skaffa en lite större modell och sätta mer kräm på istället så kan den lille grabben ha det första bygget och den andra det nya... ångrar jag mig så hör jag av mig till dig. betalade 250kr för ett chassi i hyggligt skick, ramen hade tappat färg pga att de hade tvättat den med motortvätt runt där men plasten är helt ok osv! hade tänkt att lacka om ramen och svetsa i vinter. men vi får se om jag hittar något annat större istället.
Kretskort: 25H heter den som är på motorn på 500W och 800W, på mitt chassi var det även där 25H men på 1000W motorn och på de nyare chassina som är med dämpare så verkar det vara T8F tror jag, en granne i byn som byggde en efter min bytte drevet bak på den för att passa 500W motorn.