Jag lämnade ju min lokal i Gårda för några veckor sedan, men definitionsmässigt var den ateljé (vilket i sin tur tyvärr gjorde att fastighetsägaren klagade på när vi körde spelningar där, trots att polska föreningen, en trappa upp i samma hus gör samma sak) för 75kvm +25kvm biutrymme (kök/dass/hall) och säkert snudd på fyra meter i tak så betalade vi straxt över fyratusen per månad om jag minns rätt. När det gäller _var_ man eventuellt skulle vara så tror jag att det är viktigare med goda kommunikationer än att det är tokcentralt. Lindholmen ser jag som lite problematisk, mycket hyreshöjningar och uppsägningar av kontrakt bland företag och verksamheter där pga all expantion runt ikring, och det är inte så roligt att installera sig för att sedan ändå bli tvungen att flytta ett halvår eller ett år senare.faltpihl skrev:Ett tips jag fått är att någon form utav ateljé lokal brukar vara ganska billig och lätt att få tag på, ni som har lite lokalvana kanske kan kolla lite i dom banorna med?
Det här verkar som ett superkul projekt iaf! Jag är intresserad, med enda reservationen att det känns inte som om dygnets timmar räcker till...
Jag hjälper iaf gärna till så gott jag kan.
Ingen av er som var aktiva i GÖTE? Göteborgs el-teletekniska förening. De hade lokal nånstans vid gnistängsmotet, tror dock att de lade ner det 1996 eller så, köpte tongenerator och annat roligt när de sålde ut.