Snyggt!
Själv har jag fräst sprayschabloner i plast till en vän, materialet kom på rulle och är tydligen råmaterial till PET-flaskor.
Lättfräst, jag körde med en gravyrbit 60 grader och 2000mm/min matning samt kylde med vatten och t-sprit.
Den första är körd utan kylning och det gick men då fick man peta bort en massa spån manuellt och så blev del ibland plastansamlingar runt verktyget (därav den matta ytan runt vissa bokstäver), med kylning var det bara ytterst lite att ta bort och inga matta märken.
Varvtalet spelade förvånansvärt lite roll för resultatet, tror jag körde på 10krpm till slut.
Sen gjorde jag en bröllopspresent till ett par som båda älskar verktyg, hantverk och byggande.
Jag köpte en 60mm nyckel på Biltema och slipade bort den lasergraverade Biltema-logon, sen fräste jag in deras namn och datum i den med en smiley istället för ett hjärta då vi lyssnar på techno och acid!

Materialet var väldigt hårt, det som funkade ok var ett verktyg om jag tror är ett dubbhålsborr till en svarv, det stod
"centrerungsbohr" eller liknande på paketet.
Jag körde 30krpm och 400mm/minut, 0,1mm per pass. Jag hade inget att planfräsa nyckeln med innan så jag fick justera och köra flera gånger, tror det tog 12 pass innan det blev ok. Även här sprayade jag på vatten & t-sprit.
Efteråt så färgade jag in texten med hobbylack, rött och svart.
Det blev en mycket uppskattad present!