Fogbusters och liknande är mycket lätt att eftermontera, troligen räcker det med tex en ombyggd billig airbrush spruta om du behöver använda T-sprit, fotogen eller liknande till smågrejer, du gör helt enkelt en hållare sedan och ser till att utrymmet inte är hermetiskt tillslutet bara om du kör med sprit så bör det vara nemas problemas.
Vätske kylning ställer inte hller krav på ett hermetiskt tillslutet utrymme, mest att det inte stänker, annars räcker det att du tex gör en låg balja, ungefär som botten på en duchkabin, om förstås vad jag menar, resten kan vara tex skjutluckor eller hur du nu tänkt, vill du köra dimma kanske det funkar att göra ventiler i överkanten för att minska riskerna vid eventuella tillbud. (vet inte om man behöver mer grejer, annars borde man väl helt enkelt kunna lämna en glipa i dörrarna och ha tex ett plåtbleck eller så där tycker man). Bara där blir skapligt god luftväxling så inte dimman blir för koncentrerad, tror jag. Har använt spolmunstycken för kompletteringsjobb på mitt förra jobb, har dock bara teoretisk erfarenhet av dimmkylning so far.
Eit: Skall du bara göra småarbeten räcker ju dimmkylning bra om det var det du menade.