Jag har under en längre tid funderat på att köpa en s.k. "cigarettinjektor", problemet är att dom som finns på marknaden verkar fungera väldigt dåligt - dels så packar dom tydligen inte tobaken tillräckligt hårt så den rinner ut ur cigaretterna när man vänder dom upp och ned, dels så måste man fylla på med ny tobak mellan varje cigarett. Alternativt så är dom snordyra.
Jag har därför börjat fundera på om jag skulle försöka att bygga en egen, jag har dock aldrig hållit på med något liknande tidigare. Jag hade tänkt mig följande konstruktion (på ett ungefär, skissade ihop den på 5 min):

Du börjar alltså med att fylla på tobak i behållaren varefter du trär på en "cigaretthylsa" på röret. Kolv 1 pressar sedan ihop tobaken lite varpå kolv 2 pressar den genom röret och in i "cigaretthylsan".
Vad tror ni om ett sånt här projekt? Jag är som sagt nybörjare så det kanske blir alldeles för svårt? Om inte, vilka tekniker ska jag använda mig av? Vad behöver jag för material och var köper jag det (gärna någon webshop)? Vad tror ni projektet kommer gå på allt som allt?
MVH, Vanguard