Fick senaste Allt om Elektronik igår. I detta nummer så har dom med en TV-reklamdödare. Den är tänkt att stoppa inspelningen på videon och förtsätta när programmet börjar igen. Dom känner av om logon är där eller inte, så jag vet inte om jag skulle lite på den 100% för ibland så glömmer dom kasta in logon efter reklamen...
Har för mig att den där videon som kände av reklamen byggde på att den kände av en blanking(????) signal som uppstår när dom växlar till reklam..samt när dom växlar till filmen igen. Bilden blev svart under en jätte kort period iaf.
dags å mejla TV-bolagen om att dom ska ha kvar loggan under reklamen så era byggen blir värdelösa... Jag ÄLSKAR reklam... Har 3 VHS band hemma med BARA reklam.... Speciellt ICA är med på det bandet....
sebastiannielsen skrev:dags å mejla TV-bolagen om att dom ska ha kvar loggan under reklamen så era byggen blir värdelösa... Jag ÄLSKAR reklam... Har 3 VHS band hemma med BARA reklam.... Speciellt ICA är med på det bandet....
Då har jag ett tips till dig !
Invertera den där lilla apparaten så att den startar videon i reklamavbrotten så du slipper den där trista filmen