Första roboten från början till slut. projekt ner lagt..
fungerar ej! ser bara en liten rand i början av bilden
skicka de till mig gurgalof@gmail.com så kan jag lägga upp de
skicka de till mig gurgalof@gmail.com så kan jag lägga upp de
-
- Kontakt:
[ALV]: Du kanske ska viruskolla din dator för säkerhets skull? Kör den här gratis online-scanningen. http://housecall.trendmicro.com/houseca ... t_corp.asp
nej inte mycket till virus heller aja jag tror fortfarande att det är nån timeout grej på server som jag har. ja testar lägga upp en bild om den inte funkar så vetta fan va jag tar mig till.
på tal om ämnet jag fick hem mina PICar idag fick lite kopplings scheman otill hur jag får en diod att blinka minlyser bara dårå men resten funkar efter ett jävkla slit med brännare å skapandet av kabel.

ingen som råkar a nån ide om hur jag kan göra nåt åt mitt icke blinkande arbete? vore kul att få lite resultat efter allt slit:D
på tal om ämnet jag fick hem mina PICar idag fick lite kopplings scheman otill hur jag får en diod att blinka minlyser bara dårå men resten funkar efter ett jävkla slit med brännare å skapandet av kabel.

ingen som råkar a nån ide om hur jag kan göra nåt åt mitt icke blinkande arbete? vore kul att få lite resultat efter allt slit:D
-
- Kontakt:
Maila ett par av bilderna till mig på mats.engstrom@gmail.com så kan jag kolla om det är bilderna som är buggiga eller din server.
hmm...ibland så kan juh dioden blinka, men gör det väldigt fort så att det ser ut som den lyser..om du vill ha hjälp så posta schema o kod så finns det någon PIC kunnig som kan hjälpa dig...[ALV] skrev:
Men attans vad nyfiken jag är på bilderna som vägrar fungera