Ska göra en lång historia kort; Skulle ha en hög komponenter från Bejoken och surfade glatt omkring på deras hemsida och letade rätt på sakerna och la det i kundvagnen, för att senare kunna printa listan och åka till deras butik.
I god tid..
Men ungefär när jag hade ett motstånd kvar att lägga till, ballar allt ur och kundvagnen försvinner..

För att inte gå på samma nit en gång till, gör jag om hela proceduren, fast skriver ner art nr, antal och benämning i ett separat dokument. Jag får t o m slå i deras papperkatalog eftersom jag inte får fram alla sakerna via webben (inte första gången jag klagar på den). Allt tar en jäkla tid och jag är inte i affären förrän kl 16.45.
"Ska du ha ALLT detta?? Nä, det får du inte idag"
Det rörde sig om ca 10 vanliga motstånd och kondingar i standardvärden plus typ 5 andra komponenter, allt fanns på lager.
Jag förklarade situationen med deras sunkiga hemsida, men han vek sig inte en tum

DET STÖR MIG

Jaha.. några tips på vad jag nu ska göra ikväll då? Funderar på att programmera lite, men då måste jag fixa till min linuxburk. ARGH!
edit: Märkte att det inte blev så kort iaf