Uppdatering.
Positionsljusen kopplades om idag, startar nu på första läget via nyckeln istället, parkeringsljus?
Det var en del meck att dra om kablarna, och jag lyckades även koppla in fel, säkringen tog det.
Mindre bra var att Kinesjäveln hade dragit en 60-Volts kabel över en stålskena, sen sadeln ovanpå.
Laddningsporten fram, den går direkt till batterierna. (Måste bytas ut)
20200911_164117.jpg
Tur att jag såg det för över tid hade kabeln knäckts, och omöjliggjort laddning, kanske kortslutit.
Det är ändå "proffs" som monterat den och dragit kabelstammarna. Tänker dom inte alls på jobbet?
Hade han jobbat för mig hade han fått sparken direkt, och det är inte första missen jag har hittat.
Jodå, jag skrev till dom då.
Dom svarade att dom hade ytterst kunniga montörer, men jag fick rätt till slut tack vare mina foto.
Nu skiter jag i att fråga dom, jag rättar istället till det jag hittar. Då vet jag att det blir ordentligt.
Förutom idag, när ett av positionsljusen (4 vita kablar) råkade polvändas. Nu är allt rätt inkopplat.
Återstår sadeln, den ligger här i arbetsrummet.
Drog fram en kabel för ljudet (12 Volt), så det ska jag titta på när jag inte har ont i hela kroppen.
Det blir nog bara en monohögtalare, får se om det verkligen finns plats för Stereo under sadeln.
Har både Mono och Stereoförstärkare, men behöver tänka igenom vilka ljud den ska spela upp.
Musik eller Roliga ljud?
Det lutar åt roliga ljud, som då aktiveras via sensorer, typ pir och sånt. Men gärna även musik.
Tunnan bak är ju ett alternativ, den är ju lika rund (2st vita) som dom vattentäta högtalarna.
Men just nu är det viloläge som gäller. Permon fick mössan på sig innan vi avslutade där idag.
Överdrag för fyrhjuling.
Note: Den gasdrivna lödpennan från Dremel fick visa vad den går för idag, inga problem alls.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.