GeekJoan: K-faktorn är inget som går att "fixa" i nått program eftersom det bara är en faktor som talar om var i tjockleken materialet är oförändrat, det är inga avancerade formler bakom och är inte material-specifikt heller.
Man tar en testbit av det man ska bocka, med känd längd och bockar det, sen mäter man vad det blev och räknar ut k-faktorn så får man rätt faktor för just det materialet. Det kan bli olika k-faktor lite beroende på vilken bockningsradie det är samt vilken typ av verktyg man bockar med.
Jag gissar att plast i vissa fall kan ge en k-faktor på mindre än 0 och då fungerar det inte längre att använda k-faktor för bockningen.
Jag tycker dina bilder ser rätt ut. Om du skriver k-faktor 0,33 bockningsradie 0,001 och material-tjocklek 2mm så blir det sådär eftersom inner-radien på 0,001 måste sträckas ut när man plattar till den, du har ju sagt k-faktor 0,33 vilket innebär att radien som varken sträcks eller komprimeras vid bockning ligger 2mm*0,33=0,66mm in i materialet och med bockningsradie 0,001 så blir då neutrala radien 0,661mm.
Skriv k-faktor 0(eller 0,01 om inte 0 går) om du vill ha stum innerradie och om du även skriver 0,01 i bockningsradie så blir det som du vill
Jag har testat i Fusion bara för att kolla och det blir lika som dina bilder, alltså rätt
Edit: Kolla bilden, 90 grader på radie 0,661mm blir exakt 1,038mm extra material, som det står på din bild

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.