Tjena !
Nu äre somså att jag har fått tag på en Qtek 9100 ( http://www.qtek.se ) .. allting funkar utom touchen på displayen, vilket går att köpa ny..men jag får inte in något windows på den.. så nu visar den bara testskärmen ( RGB ) .. äre nån som har erfarenhet av att fixa sånt (win problemet, kan förklara bättre isåfall)? och vet hur man kan fixa den? eller som vet något man kan göra av den?..
Alla tips mottages!
Tips på vad man kan göra med en Qtek 9100 (pocketpc) ??
Bootloadern antar jag är den RGB färgade testbilden?.. den fanns förut, men sen testade jag updatera romen/lägga in.. men då dog den bara efter att det blev en error, så nu startar den inte alls =\..
EDIT: Det var bara batteriet som var stendött, stoppade in laddaren och nu funkar den, eller, den visar "testbilden"..ska göra ett nytt försök med att updatera. Nån som är hajj på detta som skulle kunna tänka sig att ta en titt på den annars?
EDIT: Det var bara batteriet som var stendött, stoppade in laddaren och nu funkar den, eller, den visar "testbilden"..ska göra ett nytt försök med att updatera. Nån som är hajj på detta som skulle kunna tänka sig att ta en titt på den annars?