Jaha då var det dax för en liten uppdate. Hoppas att jag inte ska vålla problem med bildstorleken

. Håll till godo.
Jaha då är det här man sitter endel av dagarna

. Inte så vidare snygt om man ska vara ärlig. Men det kommer nog fräscha upp lite med den fina lilla lådan
Här en bild då på förskruvningen på skalet. Köpte dessa skruvarna på järnia och blev väldigt nöjd med resultatet!
Fronten på lådan. Om ni undrar så ska det dit en front på dvdn
Här är då mina distanser till moderkortet. Precis nylimmade och ska filas fyrkantiga och fina.
Min lilla agpraiser till grafikkortet. Beställde denna på
www.lcd.se för säkert 4 månader sedan. Men nu kommer den till användning om kanske 1-2veckor..
Liten bild på hur röran ser ut innuti lådan.. Det ni bl.a ser ät 2 av hårdiskens upphängnings fästen och sedan själva skenorna som nätdelen kommer sitta på.
Jaha. igår fick jag paketet från fagge med mina knappar

. De ser otroligt bra ut i verkligheten så bilden gör sig kanske inte rikigt rätt. återstår lite slipning bara.
Här ligger min lilla lcd. Eller ja lilla och lilla. Den är på hela 240x128 pixlar eller vad man säger.
Framsidan på lcdn. Tyvärr inte igång. Men det kommer bilder på det sen
Lödningarna på kontaktdonet och molexkontakten.Ska se ifall jag kan få tag på ett gammalt kontaktdonsskydd.
Fläkten som kommer sitta på höger sida sett frammifrån. En 92x92fläkt som förhoppningsvis kommer flåsa på lite
Här är min processor som kommer användas i burken. En amd athlon 64 3200+.
En kylare jag fick eftersom jag fick vänta så fasansfullt länge på mitt moderkort. den kostar ju ändå 189 kr så det var ju inte fy skam. Men sen hur den kyler har jag inte en aning om.
Här har vi moderkortet också. Socket 754 och är ett förhållandevis litet matx moderkort. Har för mig måtten var 24,5x22,1cm
Ojsan:P. kom visst med en liten bild på hunden som vill vara med och kolla på bygget
Ja som sagt. han har också en egen privat datorstol
Detta var allt för mig. Kommer emr bilder imorgon då jag ska iväg och handla lite prylar i halmstad

. Blir bl.a fläktgaller, miniatyrbrytare till start/reset och mycket mer.
Ha det gott nu och njut av bilderna