Så liten "krets" det är för att ladda ett encells Li-Po!? Kretsen, två kondingar, fyra motstånd/kondingar plus en led för power-on förmodar jag? Och sedan 5V USB för matning? Sen sköter laddkretsen kontrollerna av så batteriet laddas korrekt?
Gillar också de jumprarna, har två sådana lådor med jumprar och använder dem hela tiden. Här och var så saknas några mellanlängder, så ibland får det ju bli sneda kopplingar för att man måste ta någon längre. Men de är väldigt lätta att ha och göra med och framförallt, det blir ju riktigt snyggt

Inte för att det var jag som fick frågan, men det är det tenn jag använder. Jag är väldigt nöjd med det och fungerar för såväl smått som större saker. Fick denna rulle av Elfa för typ 15 år sen när det var inne att modda in en 20x4 LCD display i datorn och koppla det till parallellporten. Så jag gjorde ett projekt på SweClockers och till det fick jag allt "sponsrat" av Elfa

På tal om fluss, har inget men kan tänka mig att det skulle underlätta. Om jag nu någongång nånsin skulle förbi Asien så, ja då kanske man kan titta förbi där