Då var det dags att få lite synpunkter på det jag har legat och funderat på dom senaste dagarna. En sängbäddare, inte för att det är jättenödvändigt, utan för att det vore läckert, och grymt nördigt(är det positivt?). Konstruktionen är som sådan, två ställdon på "Huvud-kortsidan", med rullar uppepå., två motorer under med totalt fyra rullar. en lina som löper från huvudsidan till fotsidan. från rulle till rulle, som ett vhs.band nästan ;j. Sen sitter täckets ena(den som är mot huvudsidan) fast i ett pvc rör som är lika långt som sängens bredd.. men överkastet är bredare än pvc röret så det faller ner lite fint på kanterna

Gjorde en väldigt väldigt basic modell i 3D Studio Max för att ni ska förstå bättre.
Animation:
http://www.upload2.net/download2/Ovw9G8 ... e.avi.html
Hittade ingen bättre nu på en gång då min vanliga upload site är nere. Bläddra bara ner och vänta 5sek elr vare är så kommer download länken fram..
Bilder:

OBS! Jag hade bättre bilder på själva konstruktionen, DOCK, hade jag dom i min arkiv mapp, som jag hade krypterat med windows egna kryptering..sen när jag installerade om(hade kvar filer på en annan partion) så kan jag inte använda dom längre, så om ingen vet något sätt att få bort den krypteringen så är väl alla mina filer oanvändbara.