Jag "customiserar" inte allting, däremot tycker jag att det är väldigt trevligt att kunna välja skrivbordsmiljö baserat på datorns prestanda men ändå kunna köra samma program. Och så tycker jag det är trevligt att enkelt kunna flytta en installtionen till en ny dator istället för att behöva installera om. Och eftersom jag har använt mycket begagnade datorer genom åren så är det trevligt att kunna installera ett operativ utan att behöva krångla en massa med licensnycklar.TomasL skrev: Jag förstår att vissa individer har ett stort behov att customisera precis allting, dock är det naturligtvis ingenting som den normala användaren behöver eller vill göra.
gör (och vad man gör), dock finns det ju inget reelt behov till det egentligen.
Jo, det har jag faktiskt, i mitt arbetsrum har jag ett skrivbord och ett "labb-bord". Dessutom har jag en arbetsbänk i garaget, och i hobbyrummet står det ett skrivbord som används vid sömnad eller annnat "hobbypyssel".Du har ju knappast flera olika skrivbord hemma, eller?
Och ja, köksbänken och bänken i tvättstugan glömde jag ju inser jag. Sen vet jag inte om man ska räkna bänken i duschrummet som jag använder när jag gör vin av trädgårdens frukter.