Och på detta vis kunna göra denna LED indikation mycket mer synlig när man flyger!
Dioden drivs och får sina signaler från ett CAN-bus system, och där tog mina elektronikkunskaper slut för att försöka förstå och dekoda av dessa signaler!

Min tanke är då om det skulle vara möjligt att från den befintliga LED'en ta signalen, och t.ex. läsa av den med en arduino, som i sin tur tänder motsvarande LED i den större RGB-listen..
Om det nu kan fungera, hur mäter jag lättast upp vilken "pin" på LED'en som är vilken färg?
Hade en fundering om att köra direkt från spänningsreglaget, men känns som att man kanske endast skall hoppas på att dioden lyser till innan den möjligtvis brinner upp!?
Kan det vara så enkelt att dom tre motstånden till vänster om LED'en är dom tre färgerna?
För att göra det ännu lite krångligare så sitter det såklart en Blåtandsmodul inklämd i denna lilla modul..
Hoppas att det inte blev allt för mycket frågor nu, men tänkte iaf att jag skulle fråga lite kunnigt folk innan jag börjar bränna upp saker!

Bifogar bild på framsida och baksida..