Först tänkte jag göra nåt "reversed engineering", alltså, ta isär nåt, kom på hur det funkar, ändra nåt och sätt ihop det igen. Inhandlade en radiostyrd bil men kom snart på att det var lite över ming nivå. Den var väldigt svårt att modifiera eftersom den var så billig. Inte mycket komponenter att pilla på alltså.
Så bättre fly än illa fäkta, nu letar jag efter nåt nytt spännande jag kan göra. Det ska inte vara alltför komplicerat då eftersom jag redan förlorat tid. Dessutom har jag inte det här som intresse (föredrar programmering

Något som har nåt förslag? Vore kul att få in nån programmering i det. Programmera lite assembler i en pic räknar jag med att få göra men det vore coolt att få in lite c++ också. Nåt att koppla till paralell/usb -porten i datorn? Kan inte vara så svårt att ta input där och göra nåt kul med. Men det kanske är svårt? Vill ju inte att man pajar datorn ifall man gör nåt fel.

Någon som har något förslag på kul grejer man kan göra? Som jag faktiskt kan slutföra också.