Jag kan erkänna att jag inte är superlojal när det gäller EF, jag är medlem hos TI också och Texas Instruments ger ofta mer kompetenta svar när det gäller avancerad elektronik, allt annat är Ni bäst på men det elektriska kunnandet imponerar inte samtidigt som jag inte är speciellt kompetent jag heller.
Nu är det dock som så att TI tycks ha en modern sida som tacksamt nog släpper in mig och min FF31 men jag får mängder med problem samtidigt, speciellt hänger sig hela Firefox (FF), det hänger sig så illa att jag måste göra CTRL-ALT-DELETE för att killa processen.
Vid några tillfällen fick jag dock upp dialogen från Microsoft med valet att antingen fortsätta med scriptet eller att stoppa scrtiptet, första gången valde jag att fortsätta med scriptet men då blev det "Not Responding" igen så 3 minuter senare provade jag att istället stoppa scriptet och då fungerade det.
Rent generellt kan jag tycka att jag inte behöver några scrip what-so-ever för allt flashande på hemsidor bara irriterar och jag behöver det inte för jag skiter i yta!
Så, hur stoppar man mer permanent Java-script (gissar att programmeringsspråket heter Java men vad vet jag om sånt

Och som sagt, skiter jag i snygga hemsidor, jag skiter tom i bilder, ge mig möjlighet att klicka på länkar bara för det finns länkar som i sig innehåller såpass mycket detaljerad information att man förstår vad det handlar om och faktiskt inte ens behöver bilder.
MVH/Roger