Tror det var någon här som skänkte bort ett rör oscilloskop. Men det var någon månad sedan eller någonting sådant så jag vet inte om det finns kvar än eller vad som hände med det sen.
Jag kanske har ett. Inte säkert att jag vill göra mig av med det, men om så är fallet så är det en vanligt tvåkanals 20Mhz analogscop. Enkelt, men utan fel.
Jag är SÅÅÅ arg. Hittade ett Huang chung eller vad det nu hette... 2-kanals 20MHz, utan probar. 400 spänn. Fanns i Kista. Det var 7 dagar kvar. "Köp nu" var aktivt, och då skulle det bli 576kr. Fick hjärnsläpp och tänkte att jag väntar tills det är nån dag kvar bara. Sen när jag kom på bättre tankar var Tradera nere pga nåt tekniskt fel. Dagen efter tänkte jag inte på att gå in på tradera och kolla förrän på eftermiddagen, och då var det borta! GAAAAH!
Känner tyvärr igen det, fast då var det en annan burk jag ville ha. Jag lyckades komma in på tradera när det var någon minut kvar, men tyvärr var jag lite för stressad så jag råkade skriva fel lösenord tills jag blev spärrad. När jag mailade dem för se vilket lösenord jag hade, så såg jag att min ändring av lösenordet försvunnit och det var det ursprunliga (som genererades av Tradera) som var rätt! Inte konstigt att jag inte kunde logga in.
bengt-re skrev:Jag kanske har ett. Inte säkert att jag vill göra mig av med det, men om så är fallet så är det en vanligt tvåkanals 20Mhz analogscop. Enkelt, men utan fel.
Verkar ju ok,, synd att du bor i norrland (nästan i alla fall härifrån)
bengt-re skrev:Jag kanske har ett. Inte säkert att jag vill göra mig av med det, men om så är fallet så är det en vanligt tvåkanals 20Mhz analogscop. Enkelt, men utan fel.
den som vill köpa till högsta pris brukar få köpa
Jag måste byta kamkedja på mercan i nästa vecka *gråter* 5000kr bara för att byta kedjan och 2500kr för att byta en vakumventil till dieselpumpen,, ahhhhh,..
Så det är dåligt med pengar nu... hatar bilar...