Den består av 4st halvor av mina MultiUSB V3, det blev inte hela moduler om 8 kontakter eftersom jag inte hade sådana liggande färdiglödda och jag hade lite bråttom ^_^
Väskan följde med när jag köpte en sats ER-hylsor och chuck på eBay, och är i rätt smäckig tunn plywood med en påklistrad plastyta och små aluprofiler till kanterna, men duger för det här.
Nätagget är ett Mean Well RS-150-5, 5V 26A, kablarna fram till modulerna är 14AWG (~2mm^2) kabel och själva toppen är i laserskuren orange akryl med två små 3d-printade bitar för att hålla fast den i lådan (dessa är inte monterade på den övre bilden). Nätagget är en aning upptrimmat till att leverera ca 5.25V vid no-load för att följa USB-spec, men ska nog vrida upp det en aning till då det pga kortens polyfuses sjunker nästan ner till 5V vid kontakten om man laddar på ett uttag med ~2.2A över längre stunder.
Så här såg den ut större delen av veckan, den kördes 24h/dygn, snittade nog på runt 10-12st mobiler, powerbanks och bluetoothhögtalare inkopplade och alla var jättenöjda!
Om jag gör en uppgradering blir det nog att byta ut skumplasten i toppen mot ett laserskuret skuminlägg med urtag för ett gäng micro-usb kablar, ett par USB-A till USB-C adaptrar och en eller ett par "Charger doctor" spänning/ström mätare