Nån som vet var jag som enkel liten privatperson kan få tag på dubbla vridpotar (för audio). Är intresserad av den lilla typen som brukar sitta baki gamla ljudkort t.ex. Inte den stora typen som Elfa har (64-284-37).
Ah, först hittade jag inget i listan, men sen sökte jag efter "potentiometer" då drullade massa fram. Dock får jag ej fram bilder i sökfältet. Hur skall jag hitta dem på riktigt, i menyn menar jag. Slitit mitt hår i en timme nu...
pagge: Hm, jag hittar inte heller några i menyn på Bhiab, men de finns om man söker. Konstigt. Men du kan ladda ner deras prislista i PDF-format, där finns många potentiometrar med bilder.
Om det är något man vill ha bild på så kan man annars skicka ett mail till dem. Då brukar de kunna skicka bilder på det man är nyfiken på.
Pagge: på bhiab.se har han inte laggt ut potentiometrar i menysystemet utan enda sättet är att söka...enklaste sättet är att söka tex 10(ohm tecken) sen får man skrolla längst ner på sidan och där finns alla olika potentiometrar.
Han har bara lagt ut det viktigaste i menyn, resten får man söka efter...