Det börjar bli dags för det roligaste, viktigaste och svåraste momentet av utbildningen, och jag känner mig lite vilsen.
Pluggar högskoleingenjör elektroteknik, men som kanske märks i min tråd om cnc-bygge så har jag lite specialintresse i mekatronik- och elektronikskapande.
Jag är inte jätteorolig över exjobbet som sådant, jag vet att jag är riktigt duktig och intresserad. Problemet är att jag inte direkt har någon aning om vart jag ska söka mig?
Vi har inte direkt jättemycket kontakt med verkligheten på mitt universitet, så jag har lite dålig koll på vad det finns för roliga företag där ute.
Är det någon som har några tips på vart jag skulle kunna höra av mig? Öppen för det mesta, men helst området kring vättern (västergötland/östergötland).
S: Examensarbete - tips sökes
-
Re: S: Examensarbete - tips sökes
Vi söker/kommer att söka exjobbare!
Det rör sig om implementation av kommunikationsinterface både elektronik och/eller mjukvara beroende lite på var studentens spets ligger.
Vi sitter i Linköping?
Om det låter minsta intressant så pma!
/Niklas
Det rör sig om implementation av kommunikationsinterface både elektronik och/eller mjukvara beroende lite på var studentens spets ligger.
Vi sitter i Linköping?
Om det låter minsta intressant så pma!
/Niklas