Högtalargrillar, rostfritt (gärna syrafast) 150mm?
Högtalargrillar, rostfritt (gärna syrafast) 150mm?
Typ bilhögtalare. Hålcirkelns radie är ca 138,4. Någon som vet vem som kan ha?
Re: Högtalargrillar, rostfritt (gärna syrafast) 150mm?
Antar att du tittat på ljudia.se och ebay?
Hittade inget på Ljudia, men tack för tipset.
- frownlayer
vad ska du köra för dålig musik i dem högtalarna iom att du behöver så specifika galler?
lite bilder/ord på din idé vad du ska ha det till så kanske du underlättar sökningen.
är det bara en du ska ha eller är det flera? det går inte med perforerad plåt? det har jag för mig att jag har en snutt rostfri liggandes.
annars så har jag god kontakt med detta företag. så därigenom går det alltid att fixa skulle jag kunna tro.
annars så har jag lite flätat nät tror jag, rostfritt. ca 1-2mm hål.
ser ut så här:

lite bilder/ord på din idé vad du ska ha det till så kanske du underlättar sökningen.
är det bara en du ska ha eller är det flera? det går inte med perforerad plåt? det har jag för mig att jag har en snutt rostfri liggandes.
annars så har jag god kontakt med detta företag. så därigenom går det alltid att fixa skulle jag kunna tro.
annars så har jag lite flätat nät tror jag, rostfritt. ca 1-2mm hål.
ser ut så här:

De sitter i båten. Inte för att jag använder dem, men nuvarande galler är plast och ett är sprucket. Vill hellre ha något som håller. Det är vanliga, runda "bilhögtalare".vad ska du köra för dålig musik i dem högtalarna iom att du behöver så specifika galler?
De nuvarande liknar dessa.