bye bye fast jobb
bye bye fast jobb
Är en av de lyckliga som kommer att få kicken från Sony mobile i lund. Härligt. Så nu vill jag ha tips från er på jobb. Har inte möjlighet att flytta och ingen direkt lust heller. Så eg är det geografiskt Ängelholm till Malmö som gäller.
Jag har 5.5 år erfarenhet. Jobbar med, test/ verifiering, EMC,RFI, felsökning, power management, PCB layout problem (ej cad), Usb complience test, i viss mån ESD. Programmerar hårdvarunära som hobby men inte på jobb sp det är inget jag behärskar eg.
Vill ni ha CV eller annan info skicka mig pm så fixar jag det.
Tack på förhand.
Jag har 5.5 år erfarenhet. Jobbar med, test/ verifiering, EMC,RFI, felsökning, power management, PCB layout problem (ej cad), Usb complience test, i viss mån ESD. Programmerar hårdvarunära som hobby men inte på jobb sp det är inget jag behärskar eg.
Vill ni ha CV eller annan info skicka mig pm så fixar jag det.
Tack på förhand.
Re: bye bye fast jobb
Så här i efterhand får man vara glad att vi fattade beslut om att flytta från skåne för tre år sen. En kollega flyttade uppåt hitåt för bara
ett halvår sedan. Han är nog också rätt nöjd med det beslutet... Har vart Konsnylt på SEMC och Ericsson.
Om du inte vill flytta har jag nog inga tips tyvärr.
MVH: Mikael
ett halvår sedan. Han är nog också rätt nöjd med det beslutet... Har vart Konsnylt på SEMC och Ericsson.
-
Tjena, dra iväg ett PM med CV så ska jag höra mig. Kan ta mer info via PM.
Köpenhamn kanske är tänkbart?
Lund borde annars ha en del kvalificerade elektronikjobb kan man tycka.
Det fixar jagandershannu skrev:Tjena, dra iväg ett PM med CV så ska jag höra mig. Kan ta mer info via PM.
Lund är rätt mättat, men visst.blueint skrev:Köpenhamn kanske är tänkbart?
Köpenhamn ja men inte i första hand, pendlingen dit är hemsk tyvärr. Även om det i teorin funkar
- Krille Krokodil
Krille Krokodil skrev:Kolla denna: http://www.hemocue.com/index.php?page=9 ... job=810925
Den har jag sökt

adent skrev:Så här i efterhand får man vara glad att vi fattade beslut om att flytta från skåne för tre år sen. En kollega flyttade uppåt hitåt för bara
Timing kallar jag det

En liten uppdatering. Fick bli konsult istället för att få kicken. Men har nu sagt upp mig och skall börja på Axis i mars 

-
Hehe tackar.... Tror det blir en sektion som sysslar med fasta domes... Vad sysslar du med då?
-
Min grupp heter Core Technologies Analytics and Systems. Jag jobbar med systemfrågor och hur kamerasystem kan se ut i framtiden.
Alright. Ni verkar ha gjort ett hyffsat jobb hittills 
Vi kanske träffar på varandra. Jag heter iaf Karoly ifall namnet dyker upp så vet du liite vem det är. Lär inte finnas fler som heter så....

Vi kanske träffar på varandra. Jag heter iaf Karoly ifall namnet dyker upp så vet du liite vem det är. Lär inte finnas fler som heter så....
- anders_bzn
- Kontakt: