Jahopp, livet har sina skiftningar. Mitt har gått från att vara riktigt trevligt till att suga ganska hårt.
En av de tråkiga saker som har hänt är att företaget jag jobbar på har gått konkurs och att jag är arbetslös per 2012-6-1.
Så om någon kan behöva en gubbe med "ett viss kunnande" primärt inom mikroprocessorer, båda hårdvarudesign och mjukvarudesign, men även en del analog erfarenhet kunde det vara kul att få veta.
Jag bor i Kristinehamn och är inte flyttbar som jag ser det i nuläget, detta kan dock kanske ändras i framtiden tack vara beskyllningar som är riktade mot mig och som jag definitivt är oskyldiga till. Dock återstår att tingsrätten ska tycka likaså men det får jag veta inom rimlig tid.
Jag har tidigare jobbat hemifrån 100% under 5 år utan problem, jag jobbade snarare för mycket än för lite och nu då jag har fått ordning på min diagnos (Aspergers Syndrom samt ADD) och medicinering av min ADD har jag fått möjlighet att fokusera på ett helt annat sätt än tidigare.
Jag har mycket erfarenhet av mönsterkorts-CAD och har bra koll på EMC. De projekt jag har designat och ritat har gått igenom EMC-tester i första försök - förutom ett projekt där en primärswitchad nätdel visade sig störa för mycket ut på 230Vac.
S: söker jobb
- Lennart Aspenryd
- Tidigare Lasp
Re: S: söker jobb
Beklagar och gratulerar!
Beklagar att en bra period med jobb tar slut!
Och gratulerar till de möjligheter som nu öppnas på arbetsmarknaden och i livet.
Jag har läst mycket av dina inlägg och ser att det finns kunnande.
Så det tar sig skall du se.
En Lasp som håller tummarna

Beklagar att en bra period med jobb tar slut!
Och gratulerar till de möjligheter som nu öppnas på arbetsmarknaden och i livet.
Jag har läst mycket av dina inlägg och ser att det finns kunnande.
Så det tar sig skall du se.
En Lasp som håller tummarna