Flera bilder av vad som blivit gjort idag.

HAHAHAHA.. då hade jag varit överlägset coolast tror jag..salle skrev:Hade du behållet aggregatet kunde du suttit näck och lött ytmonterat i världens största kretskortugn....
Salle
Jag ska tala om för dig att jag har en stor katt, verkligen en bjässe..kankki skrev:![]()
![]()
EDIT: Bilden där katten står är ju helt sjuk! Ser ju ut som den är 1.5 meter lång!
Hahaha.. nejdå.. det är en katt som heter Zebulon men kallas för Zebbe, vi tog hand om honom för 4år sen när han hittades övergiven av en som driver katthem för hemlösa katter, efter att ingen ägare tycktes höra av sig så fick jag förfrågan om att han kunde flytta till oss och efter att varit o tittat på honom och pratat lite med han så var saken klar..han trivs skitbra här.kankki skrev:Trodde först att det var en hund med knappnålshuvud…
Japp ska ta o lasta in lite grejer framöver, men ska dra elen först så jag får upp lite uttag o sånt som man kan behöva.. och kanske ha nåt mer uppe på masoniten.. förslag ?kankki skrev:Katter är ju riktigt go:a djur.
Jaja, lite OT
Ska bli kul att se lödkolvar och stuff ta plats i en gammal bastu