S: Utveckling iPhone app
-
S: Utveckling iPhone app
Är på väg att lära mig skriva appar till iPhone och tänkte se om det finns någon som har behov/intresse av att få någon app tillverkad till en låg kostnad. Pris från en tusenlapp exkl. moms.
Lite om mig, jag har en fil. magister examen i datavetenskap och har hållit på med programmering av och till i nästan 20 år (på fritiden).
Lite om mig, jag har en fil. magister examen i datavetenskap och har hållit på med programmering av och till i nästan 20 år (på fritiden).
Re: S: Utveckling iPhone app
med tanke på hur infekterat denna fråga verkar vara ibland så vill jag säga att detta är ingen anklagelse/grinighet eller liknande utan en stilla undran så man vet hur tjänsten skulle kunna nyttjas.
Har du F-skatt sedel?
Har du F-skatt sedel?
-
Självklart har jag f-skattsedel och är momsreggad.
Jag kommer att ta på mig att göra 1-2 appar främst för att kunna använda som referensobjekt i framtiden. Istället för att bara göra något "onödigt" så känns det bättre att kunna göra något som nån kan ha nytta av och samtidigt täcka kostnaderna för att börja utveckla till iphone.
Jag kommer att ta på mig att göra 1-2 appar främst för att kunna använda som referensobjekt i framtiden. Istället för att bara göra något "onödigt" så känns det bättre att kunna göra något som nån kan ha nytta av och samtidigt täcka kostnaderna för att börja utveckla till iphone.
> Pris från en tusenlapp exkl. moms.
Per timma ?
Per något annat ?
Per timma ?
Per något annat ?
-
-
Så även om det är en app som tar 10000 timmar att utvekla kostar den bara ca tusenlappen? 

-
Jag kommer inte att ta på mig att göra en app som tar 10k timmar, däremot om det skulle ta 50-60h skulle jag kunna ta på mig om det är en app som jag tycker vore lämplig att visa upp som referens...
Synd att det inte gäller appar till Android, jag söker fortfarande efter en *bra* app för att kunna tagga foton med både textinformation, GPS information (X.Y-koordinater och RT90 samt SWEREF99) och gärna ljud.
Behovet jag har är att kunna kartlägga dagvattenbrunnar med deras position och med en refernsbild. Jag behöver också kunna lägga till textinformation som mått, skick och andra observationer. Hade gärna kört på ditt erbjudande.

Behovet jag har är att kunna kartlägga dagvattenbrunnar med deras position och med en refernsbild. Jag behöver också kunna lägga till textinformation som mått, skick och andra observationer. Hade gärna kört på ditt erbjudande.