Funkis_Jacksons diverse samlade projekt
-
- Kontakt:
Funkis_Jacksons diverse samlade projekt
Hej och hå!
Efter en tids smygläsande här tyckte jag att det kunde vara dags att dela med sig av både mig, mina hobbies och mitt teknikintresse till er andra här på Elektronikforumet.
Då jag är en mångsysslare kommer inte tråden innefatta några längre projekt, utan flera kortare i den mån dom dyker upp och betas av.
Jag är en glad amatör, och tar mer en gärna emot kritik, så länge det är konstruktiv sådan.
Ser ni att jag gör något fel nånstans, så säg till.
Först ut i tråden har vi ett eftermarknadssprut till bil, nämligen Megasquirt 1 V3 som hade kakkat ihop lite.
Slutade med att vissa kablar fick lödas dit, ett tändslutsteg bytas och byte utav en kondensator.
Har ännu inte hunnit testköra i bil, men har förhoppningar om att den fungerar nu.
Efter en tids smygläsande här tyckte jag att det kunde vara dags att dela med sig av både mig, mina hobbies och mitt teknikintresse till er andra här på Elektronikforumet.
Då jag är en mångsysslare kommer inte tråden innefatta några längre projekt, utan flera kortare i den mån dom dyker upp och betas av.
Jag är en glad amatör, och tar mer en gärna emot kritik, så länge det är konstruktiv sådan.
Ser ni att jag gör något fel nånstans, så säg till.
Först ut i tråden har vi ett eftermarknadssprut till bil, nämligen Megasquirt 1 V3 som hade kakkat ihop lite.
Slutade med att vissa kablar fick lödas dit, ett tändslutsteg bytas och byte utav en kondensator.
Har ännu inte hunnit testköra i bil, men har förhoppningar om att den fungerar nu.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
- Kontakt:
Re: Funkis_Jacksons diverse samlade projekt
Detta får bli en delad post, pga avsaknaden av bilder på routern.
Soprumswifirouter som visade sig ha en redigt svullen kondensator, böt kondensator men denna ligger på is för tillfället då ett transistor saknas.