Jag undrar då jag hade tänkt bygga en etstank och en UV låda som den i FAQ avdelningen. Min fråga är alltså - hur stora kretskort jobbar man normalt med som vanlig amatör?
Tänkte göra så att ett A4 fick plats först - men det kanske är för stort?
Skulle det inte gå att använda ett vattenlås (jäsrör) som man sätter på tunnor när man jäser vin?Greensilver skrev:Ok. Synd det där med bubbelstenen. Kanske kan man försöka hitta på en annan lösning - en slang med lite hål tex. Jag tänkte sätta en backventil på slangen - en sådan som sitter i spolarvätskeslangarna på bilar. Vi får se om det funkar, kanske är pumpen för klen för att orka öppna membranet...
Skall till glasmästaren på måndag - hur mycket fick du betala för glas+jobb?
Det gick på en tusenlapp. Mycket proffsigt utfört - alla kanter avfasade, stor basplatta så att den står stadigt.Greensilver skrev:Ok. Synd det där med bubbelstenen. Kanske kan man försöka hitta på en annan lösning - en slang med lite hål tex. Jag tänkte sätta en backventil på slangen - en sådan som sitter i spolarvätskeslangarna på bilar. Vi får se om det funkar, kanske är pumpen för klen för att orka öppna membranet...
Skall till glasmästaren på måndag - hur mycket fick du betala för glas+jobb?