Kanske inte rätt forum för denna fråga, men har inte fått nåt svar i andra forum...
Jo, min tjej håller på med att leda gympagrupper, å frågade mig om man inte kunde använda PCn för att plocka ihop låtar från olika CD, tona ned efter lämplig tid för att låtarna ska bli lagom långa, å slutligen bränna
alla låtar till en CD.
Finns det program för detta å vad kan det kosta ?
/Janne
Mixa musik i en PC?
- Henrik Kjellberg
Den perfekta lösningen för nybörjaren är atomixmp3. Det är ett program för DJ:s som är löjligt enkelt att använda, den kan taktmixa och allt automatiskt. Jag är inte helt säker på om inspelningsfunktionen går att använda i demoversionen (som du hittar på deras hemsida www.atomixmp3.com) men det går ju alltid att ordna...
Om du inte orkar krångla med mindre legala lösningar av det problemet så går det garanterat hitta en äldre version på DC++ (och de funkar utmärkt de oxå, jag testade programmet när det var i version 1.0)
Som sagt, det är ett mycket lättarbetat program för mixning av musik!

Om du inte orkar krångla med mindre legala lösningar av det problemet så går det garanterat hitta en äldre version på DC++ (och de funkar utmärkt de oxå, jag testade programmet när det var i version 1.0)
Som sagt, det är ett mycket lättarbetat program för mixning av musik!