Slutstegsbygge
Slutstegsbygge
Fick lust att ta mina TDA7293 baserade slutsteg i bruk igen så under dagen har jag fumlat ihop en låda som de kan bo i, resultatet kan diskuteras.
Dock är den långt ifrån färdig, locket skall målas om, fronten kanske jag ska göra borstad alu på, den är redan såpass repig att resultatet inte kommer att bli spec bra om man målar.
Kan tillägga att fronten var ett helvete att tillverka, trögt som fan att klippa 1.5mm tjock alu med plåtsax + att jag tabbade å fick börja om från scratch.
Mer kommer sen då jag kommit lite längre på bygget.
Edit: bilder borttagna pga klagomål.
Dock är den långt ifrån färdig, locket skall målas om, fronten kanske jag ska göra borstad alu på, den är redan såpass repig att resultatet inte kommer att bli spec bra om man målar.
Kan tillägga att fronten var ett helvete att tillverka, trögt som fan att klippa 1.5mm tjock alu med plåtsax + att jag tabbade å fick börja om från scratch.
Mer kommer sen då jag kommit lite längre på bygget.
Edit: bilder borttagna pga klagomål.
Senast redigerad av Tekko 10 augusti 2008, 23:45:04, redigerad totalt 1 gång.
- Electricguy
Ni som kör så låg upplösning att ni får scrolla i sidled, ja er bakåtsträvare skiter jag i. (citat ala pheer)
Orkar inte sitta å resizea varenda bild jag laddar upp för er 2-3 pers som får scrolla.
Å föresten om ni bara ska klaga på att mina bilder e för stora så kan jag helt enkelt skita i att posta nåt om mina projekt också, ni väljer, acceptera den storlek jag har på mina bilder eller var utan mina projekt.
Orkar inte sitta å resizea varenda bild jag laddar upp för er 2-3 pers som får scrolla.
Å föresten om ni bara ska klaga på att mina bilder e för stora så kan jag helt enkelt skita i att posta nåt om mina projekt också, ni väljer, acceptera den storlek jag har på mina bilder eller var utan mina projekt.
- 13th.Marine
- EF Sponsor
Eftersom bilderna är tagna så nära skulle du behöva skala om dem ändå...
Jag måste luta mig tillbaka för att ordentligt kunna se vad de föreställer...
Plus att alla gillar inte att ha alla fönster i fullskärm.
Jag gillar att ha webbläsaren så stor så att den tar ca 3/5 av skärmen, så kan jag använda resten av skärmytan till att "bevaka" annat...
Jag tror inte att det är 2-3 pers som behöver scrolla utan mer hälften av de som kollar.
OnT: Du har inga före-bilder? Jag ser gärna bilder på insidan med!
Jag måste luta mig tillbaka för att ordentligt kunna se vad de föreställer...
Plus att alla gillar inte att ha alla fönster i fullskärm.
Jag gillar att ha webbläsaren så stor så att den tar ca 3/5 av skärmen, så kan jag använda resten av skärmytan till att "bevaka" annat...
Jag tror inte att det är 2-3 pers som behöver scrolla utan mer hälften av de som kollar.
OnT: Du har inga före-bilder? Jag ser gärna bilder på insidan med!
Då jag började på chassit idag så är det ännu tomt 
Det var ju ett kassettdeck innan så en del av tiden gick ju till att riva det.
Innan jag rev decket såg det ut såhär: http://s136.photobucket.com/albums/q163 ... ure002.jpg

Det var ju ett kassettdeck innan så en del av tiden gick ju till att riva det.
Innan jag rev decket såg det ut såhär: http://s136.photobucket.com/albums/q163 ... ure002.jpg
- 13th.Marine
- EF Sponsor
- Electricguy
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Var kassettdecket ett Pioneer CT-506? Såg för länge sedan att du hade ett likadant som mig.
På mitt så går motorn lite för sakta (har inte haft tid att justera den), men annars fungerar det fint.
När det gäller tråden så kommer den varken att låsas eller raderas.
Lite märkligt att du tycker att det "klagas". Det är ju ändå du som valde att lägga upp för stora bilder...
Eftersom du tidigare rensat innehållet i dina inlägg så gjorde jag en backup på tråden för att återställa den ifall det skulle hända igen.

När det gäller tråden så kommer den varken att låsas eller raderas.
Lite märkligt att du tycker att det "klagas". Det är ju ändå du som valde att lägga upp för stora bilder...
Eftersom du tidigare rensat innehållet i dina inlägg så gjorde jag en backup på tråden för att återställa den ifall det skulle hända igen.

- Electricguy