Hej
Jag undrar om det finns någon gärna inom 10 mil runt Varberg som kan hjälpa mig så jag kan koppla två minnen som jag har till en dator för att kopiera dom, så det så man kan komma åt dom med tex usb.
Det ena är ett SD kort med en 12 pins flatkabelanslutning (RP-SD04GPDGO)
Det andra är ett navboard från Garnin med tydliga lödpunkter med text om funktion.
Bifogar bild på de två korten, dom lösa från enheten nu.
Skulle bli väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig att lösa detta. Och står givetvis för alla kostnader och så.
Med vänlig hälsning,
Jonas
T Lödning minneskort
T Lödning minneskort
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: T Lödning minneskort
Du säger inte vad det är du vill ha gjort egentligen.
Antar att du vill ha flatkabeln du håller i kopplad till det första kortet.
Är inte det bara att öppna kontakten och sätta dit den?, ser inte att den är skadad.
Vad vill du ha gjort med det andra kortet?
wiklis
Antar att du vill ha flatkabeln du håller i kopplad till det första kortet.
Är inte det bara att öppna kontakten och sätta dit den?, ser inte att den är skadad.
Vad vill du ha gjort med det andra kortet?
wiklis
Re: T Lödning minneskort
Hej
Jag vill kunna kopiera datan på de olika två korten, SD kortet har en anslutning för kabeln men jag vill kunna koppla den til en dator och kopiera den.
Det andra kortet har en 40 pins board to board kontakt och det är samma där att jag vill kunna kopiera innehållet till en dator och behöver nån form av modul för det.
Jag vill kunna kopiera datan på de olika två korten, SD kortet har en anslutning för kabeln men jag vill kunna koppla den til en dator och kopiera den.
Det andra kortet har en 40 pins board to board kontakt och det är samma där att jag vill kunna kopiera innehållet till en dator och behöver nån form av modul för det.