Vart köper man oisolerad koppartråd
Vart köper man oisolerad koppartråd
Behöver få tag i långa längder av oisolerad koppartråd med dimension typ 0,15-0,25mm2. Hittade rullar med 100gram på Elfa men det är för kort. Vill helst ha typ 1kg eller mer. Nån som vet vart man kan få tag i det?
Ska alltså inte vara lackad koppartråd.
Ska alltså inte vara lackad koppartråd.
- SeniorLemuren
Re: Vart köper man oisolerad koppartråd
Du kan ju alltid ringa någon försäljare på Dahrentråd ock kolla.
Försilvrad koppartråd? Har du provat söka på det?
Vi har några rullar i kilosklassen på jobbet och jag vill minnas att dom togs från Elfa.
Vi har några rullar i kilosklassen på jobbet och jag vill minnas att dom togs från Elfa.
- SeniorLemuren
Måste bara fråga vad var det som var rätt med den länken? Han söker ju ha minst 1 kilo eller mer. inte gram.grym skrev: ↑8 november 2024, 16:46:32 https://vi.aliexpress.com/item/10050066 ... ry_from%3A
finns en del om man söker rätt
Har du kollat med Dahrentråd. När jag jobbade som lindare så köpte vi blank koppartråd i stora spolar från dem som najtråd när vi löd-skarvade tjocka kopparkablar i lindningarna.
Ser att jag skrev fel i mitt eget inlägg!
Diametern på koppatråden ska vara 0,15-0,25mm inte arean som jag skrev
Ska kolla med dom till veckan.SeniorLemuren skrev: ↑8 november 2024, 18:45:42Måste bara fråga vad var det som var rätt med den länken? Han söker ju ha minst 1 kilo eller mer. inte gram.grym skrev: ↑8 november 2024, 16:46:32 https://vi.aliexpress.com/item/10050066 ... ry_from%3A
finns en del om man söker rätt
Har du kollat med Dahrentråd. När jag jobbade som lindare så köpte vi blank koppartråd i stora spolar från dem som najtråd när vi löd-skarvade tjocka kopparkablar i lindningarna.
Tack för bra svar.