Jag hade klippt av de flesta kablarna då jag började installera, som inte skulle användas. Jag tänkte koppla in 11,10,9,8 endast till att börja med, enheten skulle endast styra en motor som jag installerade i dörren, sen styrs de övriga motorerna av centrallåset. Motorn med fem trådar som jag installerade i dörren kunde ersätta brytaren som styr centrallåset så.

Såhär ser kortet i kontrollmodulen ut, ser inga tydliga fel. Jag tror ju inte det finns nåt att göra, småa ytmonterade komponenter för det mesta. Tror inte jag klarar av å byta sånt ens om jag visste vad som kunde vara fel.

Väl bara att beställa en ny (om man kan hitta) men jag vill ju inte ha sönder nästa heller så det skulle va behövligt att veta hur det gick såhär? Några teorier?
Jag undrar om jag råkade sabba den då jag kopplade linje 2 till en liten speaker för att se vad som hände, den verkade mest skicka pulser till högtalare, jag tänkte kanske den skulle göra såna ljud som bilar kan göra då man använder fjärrlås. Men det skulle väl varit nån siren av något slag.