Jo jag fick intrycket att han var välkänd här på forumet när han gjorde den här tråden och med tanke på hur många inlägg han har skrivit så är han nog lite populär iaf..
Undrade bara för att när jag beställde telefonen så frågade jag om det gick bra att betala senare när jag hade råd.(det var ok) och nu tänkte jag att det kanse är lika bra att vänta tills telefonen kommer. eller vad tror ni? =)
Har inte själv beställt någon telefon men om dessa går med båt (vilket kanske inte är helt orimligt då det väl skulle bli billig frakt eller hur det var) så kan det i värsta fall ta några få månader innan dom kommer fram.
Nej ingen telefon än så länge. Själv ligger jag inte ute med pengar än så länge så för mig spelar det inte så stor roll men det skulle ju nog vara kul om den damp ner någon dag.
Men jag är nog 100% säker på att vi inte blivit blåsta.
I så fall fungerar den finska posten bättre än våran post i gamla svedala. Nåja skulle telefonen komma får jag väl äta upp min hatt
ingen telefon idag ialla fall.
Du behöver nog inte vara orolig. Jag gissar att han har ett lokat nummer och inte ett svenskt. Man bör kanske kosta på sådana försändelser flygfrakt i fortsättningen.
ingen här vad jag kan se än.. hoppas att den kommer imorgon.. sen kan man ju undra hur det kan gå fortare till finland än sverige.. men det kke är tullen som bråkar nån dag extra här..
Det är ju ganska svårt att säga var försändelserna splittade på sig, de kan ju till och med ha åkt iväg på olika sätt från Dubai. Eller nåstans i Europa kanske?
Så att det skiljer en dag eller två är väl inte speciellt konstigt.