Nu sätter vi andra också ner foten och låter PeterH sköta om beställningen på Måndag, annars rinner det ut i sanden. Om nån har nåt emot det, så säg till nu, eller avbeställ före Söndag 23:59. Nu är det iaf bara småpengar man kan diskutera om. Om vi hamnar under nån magisk gräns, så får väl jag plussa på några maskiner till då. Dom går nog åt, när vi senare skriver så mycket positivt om våra.
PeterH: Antingen så betalar alla in en liten eller stor summa vid beställning, sen resten vid leverans. Eller om du vill ha allt på en gång först, det är upp till dig. Skriv på Kressidan vilket kontonummer och exakta summan vi ska betala.
Jag skaffar hem några väl utvalda saker från CNC-Plus och ni beställer från mig. Jag plussar på en extra kolumn till Lillsyrran där ni kan skriva vilka vinklar och antal ni vill ha på gravyrsticklarna.
Det med mass-PM vet jag inte, men dom som inte startar datorn förän måndag, blir iaf "överkörda",
Har dom visat intresse, å inte avbeställt på två veckor, då vill dom ha en maskin.
Edith:
Knotas: Man använder inte vanliga fräsar iaf. Ska man fräsa isolation så använder man en liten V-fräs. Skaftet är likadant som på "vanliga" kretskortsborrar/fräsar, men dom kostar 18 skjortor.
En sticken måste man nog kapa ner, för dom har väldigt långa skaft.