Egentligen inget som har med Permon att göra men jag vill ändå berätta detta.
Som person är jag det dom kallar snäll, och jag tror på vänlighet. Men jag kan även vara ett riktig hål.
Detta är dock inget jag föredrar, har haft nog av bråk och skit sen jag råkade gifta mig i för tidig ålder.
Gick naturligtvis åt helvete, och det kostade mycket mer än det smakade, under många jävla års tid.
Den tiden är över nu, och jag är numera lyckligt Gift.
Internet och sånt är fyllt av skit och elände, och jag gillar det verkligen inte. Hellre då att vara snäll.
Dum och snäll kanske, men jag har väldigt svårt för att vara "fittig", då är det bättre att hålla käften.
Tyvärr blir det lite för mycket lovord ibland, så jag har funderat och tänkt att det kan bli fel det med.
Lagom är bäst, vad det nu är.
Vad jag försöker säga är att jag är innerligt tacksam för all den hjälp jag har fått, och fortfarande får.
I grund och botten är jag lite för snäll, och lite för generös. Men även det kan bli lite fel, inte så bra.
Lagom är bäst, så jag ska tygla mig och inte berätta varje gång jag blir glad, blir ett kul experiment.
Förmodligen även lärorikt.
Dom säger att det är svårt att lära gamla hundar att sitta, men jag är här för att lära, och jag lär mig.
Det var det om detta, med lite tur kommer ljuset till Ystad så jag kan gå ut och ta lite bilder på bultar.
Har ju varit strandad hemma ett tag, och innan dess var det Pandemin som spökade till saker och ting.
Men nu börjar det rätta till sig.
Cred till alla er som på ett eller annat sätt har hjälpt mig sen Projekt Permobil började här på forumet.
giphy.gif
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.