Två förslag ifall du vill göra testet mer fullständigt:
1: Det kanske läcker (mer) när servot får rejält mekaniskt motstånd. D.v.s. du kanske behöver köra servot mot ändlägen eller mot artificiella hinder längs rörelsesträckan?
2: Vet inte hur pumpen fungerar men om den producerar mer tryck vid högre varvtal, som jag tycker verkar vara fallet på iaf slitna pumpar på vissa bilar, så kan det kanske vara en idé att ta en skrotad dammsugare och montera remskiva på dess motor, så kan du lätt reglera varvtalet (eftersom det är en universalmotor - gissar att din motor på bilden är en borstlös motor med fast varvtal ifall man inte lyxar till med VFD).
2b: Om du har något riktigt starkt och framförallt stryktåligt slutsteg för ljud så kan du annars låta det driva en trafo som i sin tur driver motorn, och mata in sinussignal med ställbar frekvens (tongenerator eller tongenerator-app i mobilen/datorn) som en slags budget-VFD.
Jag tror inte mina förslag kommer avslöja några fler läckage, men ifall det skulle läcka ändå efter att du fixat felet du redan hittat så kan de vara ett alternativ.
Vet inte vad man får plats med under huven, men för att leta läckage osv så kan du kanske montera tillbaka styrdelarna, men låta servopumpen vara lös och driva den med elmotorn, för att kunna testa olika saker utan att ha bilmotorn på. Eller kanske inte