"Slår inte de på efter ett dygn 32-7114 ? Det är ju därför jag har jordfelsbrytaren först."
MammaMumin länkade visserligen till 36-2900 (jag har likadana), men du har ändå rätt, för både 36-2900 och 32-7114 ger spänning igen efter ett dygn.
Jag ser nu att jag råkade skriva "timer" när jag menade "kopplingsur". Lyckligtvis förstod du vad jag menade.

Kopplingsur = Stänger av/på enligt inställt mönster som upprepas varje dygn (en del kör varannat dygn).
Timer = Ger spänning tills en inställd tid har passerat. Då bryter den spänningen och stannar där.
Idén med jordfelsbrytaren fungerar ju förstås, men om du söker en annan metod så är det ju en långtids-timer du ska ha.
32-8748 ger 0-6 timmar (misstänker att minsta tiden är 6 minuter), men det är ju fortfarande en bit kvar till de önskade 20 timmarna.
Jag fick en stollig idé:
Det finns ju förgreningsdosor som bryter spänningen till några uttag när det knappt förbrukas någon ström i ett visst uttag.
Till "det speciella uttaget" kopplar man in t.ex en VHS/DVD/whatever-inspelare som programmeras till att spela in i låt säga 20 timmar och sedan stänga av sig (det klarar nästan alla).
Klart!

Nackdelen är förstås att man måste ha en VHS/DVD/whatever-inspelare och även måste ha detta paket i närheten av det som ska stängas av efter att tiden har gått ut. Men det är iallafall en idé som fungerar.