Redigerar BMP

Elektronik- och mekanikrelaterad mjukvara/litteratur. (T.ex schema-CAD, simulering, böcker, manualer mm. OS-problem hör inte hit!)
Användarvisningsbild
Icecap

Inlägg av Icecap »

Ja ja, lugn nu! Jag håller på att banka igång kommunikationen, jag ska testa med lite olika växellådor osv.

Som det är nu har jag inte ens beslutat mig för hur alla sidor ska se ut, det finns vissa statistikdata som ska visas och jag har ingen lämplig Form att visa dom på men jag har en idé jag ska testa.

Jag har dock lite bilder på ett annat projekt som jag kan lägga in, det är serviceprogrammet till en viss pelletsbrännare som är så grafisk jag ha kunnat men jag vetefan vilken server jag ska lägga dom på, några förslag?

Edit: kom på att jag faktisk har ett konto hos pici.
Serviceprogrammets huvudsida
Statistiksidan
Senast redigerad av Icecap 12 februari 2008, 16:49:59, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
kifkroker

Inlägg av kifkroker »

http://bayimg.com/ Färre klick än så blir det inte, och så kan man ladda upp .rar med fler bilder i också
Användarvisningsbild
Icecap

Inlägg av Icecap »

Nu har jag lagt upp även bilden på skridskoslipens program HÄR.

I mitt förra svar har jag adderat lite bilder också, då vet ni med icke-Janfire NH-pelletsbrännare vad ni går miste om :-P

Och nej, jag svarar inte på frågor om de saker som inte är officiella rörande dessa projekt.

Och en liten kommentar: pelletsbrännarestatistiken har gula streck i sig, det är effektsnittet för varje paus + eldnings cykel. Detta streck finns BARA om man känner till ett lösenord när man startar programmet och det är förbehållit mig 8)

Har man rätt lösenord öppnas lite fler funktioner än de "vanliga dödliga" har.
Skriv svar