Lass406,
du har alltså en Husqvarna mikrovågsugn, och köpte nu knappar för en Elektrolux mikrovågsugn, och det passar efter bortklippning av 2 st knappar.
Storartat!
Är det så att Husqvarna bara är ett skapat varumärke, men i själva verket är en Elektrolux, för att öka försäljningen. Kunden väljer i butiken mellan en Elektrolux och en Husqvarna mikrovågsugn, men de är i själva verket exakt samma, och tillverkas på samma fabrik?
Reservdel Mikrovågsugn
Re: Reservdel Mikrovågsugn
Många varumärken köper produkter hos olika fabrikanter och får deras eget namn på.
Så samma produkt kan ha olika namn på och kanske olika typnummer och ändå vara samma produkt.
Så samma produkt kan ha olika namn på och kanske olika typnummer och ändå vara samma produkt.
husqvarna köptes av electrolux för lääänge sen, så det är typ alltid samma.
Gött att det funkade!
Sidospår: Volta var också ett varumärke som jag antar att Elektrolux ägde, eftersom samma dammsugare fanns med båda namnen på 60-talet.
Sidospår: Volta var också ett varumärke som jag antar att Elektrolux ägde, eftersom samma dammsugare fanns med båda namnen på 60-talet.
Ja knapparna passade exakt, förutom en liten detalj, de var silverfärgade och de gamla var gräddvita...Inget som jag störs av, särskilt som jag sparade vad en ny kostar ca 7 - 8 tusen kr.
Lasse
Lasse