e-paper
ehf: Ja så måste det ju vara, att jag inte tänkte på det.
Telefonboken blir nog konstig då man i mer avancerade modeller ofta lägger in flera nummer under samma kontakt, typ mobil, hem jobb osv.. det klarar ju inte denna telefonen och missar då lite av det som skrivits in.
det är vad jag tror i alla fall.
Telefonboken blir nog konstig då man i mer avancerade modeller ofta lägger in flera nummer under samma kontakt, typ mobil, hem jobb osv.. det klarar ju inte denna telefonen och missar då lite av det som skrivits in.
det är vad jag tror i alla fall.
- JimmyAndersson
- Kontakt:
-

Jag gillade "instruktionsboken" ett helt A4, det är precis som det ska vara

Om matseng tittar in här någon gång så får han gärna kontakta mig.
Jag vill ha 2 st till, en arbetskompis tyckte den va perfekt så han vill ha 2.
Tjejen tyckte att den va ful citat:"den ser ju ut som en leksaksmobil"

//Jim
Min kom också i veckan, fick också samma kommentar, den ser ut som en leksak 
Telefonboken har en annan intressant feature med, dök upp en hel hög raderade nummer!!
Ingen som skruvat sönder den än och dokumenterat?
Jag kan inte sluta rycka ut batteriet och facineras över att texten är kvar på displayen. Undra vad man kan köpa dot matrix el-papperdisplayer...

Telefonboken har en annan intressant feature med, dök upp en hel hög raderade nummer!!
Ingen som skruvat sönder den än och dokumenterat?

Jag kan inte sluta rycka ut batteriet och facineras över att texten är kvar på displayen. Undra vad man kan köpa dot matrix el-papperdisplayer...
-
såg att det började komma på ebay nu, billigaste var en från indien , ca 38 dollar, men sen var frakten hit ungefär lika stor
nå , den ska provas och känns det som om man inte vill släppa iväg den till farsan som ska ha en lätthanterlig telefon så blir det nog till att köpa en till på något sätt
på jobbet var det flera gamlingar som tyckte den var vettigt, kan nog bli en storsäljare om motorola bara börjar sälja den på ett vettigt sätt

nå , den ska provas och känns det som om man inte vill släppa iväg den till farsan som ska ha en lätthanterlig telefon så blir det nog till att köpa en till på något sätt
på jobbet var det flera gamlingar som tyckte den var vettigt, kan nog bli en storsäljare om motorola bara börjar sälja den på ett vettigt sätt