Man skulle kanske köpa en ny sats, den börjar bli gles ( väger man 100+ bör man inte lägga sin hela vikt mot handhållet 4mm borr t ex

Brukar det inte upprepas ganska ofta här, "Man får vad man betalar för"Glenn skrev:En sak är ju säker, det är skillnad mellan borr och borr, och man kan inte lita på priset heller.
Jag köpte en gång på nån rea ett set med "noname" borrar för en struntsumma (50 spänn eller nåt för ett set) och dom borrarna är bland det bästa jag använt,
Man kan ju undra vem som tillverkar de borrarna för Bosch själva lär ju inte göra dessa.Forsgren skrev:Jag kör med bosch borr från swedol, funkar riktigt bra tycker jag. Någon som testat och jämfört dessa med borr fron dormer tex?
Jag plockade på mej ett sånt kit sist jag var på biltema, får väl se om dom är bra, jag har hitills testat att borra ett hålUttis skrev:http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Skarve ... -st-20000/Shargo skrev:Biltemas koboltborrar (om de finns kvar) bedömer jag som riktigt prisvärda.
Är det dessa du tänker på? Dessa var kanon, köpte en låda för 10år sen och som du sa mycket prisvärda.