Hehe okej. Ja, hade det varit vettiga kondingar så hade dom helt klart använts till nätdelen
Nu sitter det dock ett par större kondingar som tillsammans utgör ungefär 250 000µF
Svarvade till en stav med ett gängat hål i änden. Borrade ur en av nitarna i barnvagnen och monterade fast staven genom nitens hål. Så köpte jag en cykeldator och monterade på staven. Jag valde en variant med radio mellan datorn och sensorn för att slippa kablage. Så strappade jag fast sensorn nere vid hjulet och vrängde fast magneten i hjulet. Vips blev det en barnvagnsdator som håller reda på hur långt man gått och vilken hastighet man håller, bland annat.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Saknade också en tempsensor i liggdelen så att man kan hålla koll på att man inte bäddar för varm. Så det blev också installerat. Men jag hittade ingen snygg temp-modul, så den stoppar jag ner i en ficka på barnvagnen och får ta fram för att titta vad det är för temp. Det finns dock larm på den.
Jag tycker det borde finnas barnvagnsdatorer som har allt som en cykeldator har och dessutom tempsensor, babyvakt och andningslarm. Men det finns ingenting vad jag har kunnat hitta.
Byggt en ugn för att smälta aluminium från skräpbitarna som man hittar.
kör den på 400v och tar ca 20 min innan aluminiumet smälter.
Nu skall man bara hitta någon vettig form/sand eller dyl för att kunna göra bra former på ämnena.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.