ochkl0620
Laser känns dyrt men finns det hyffsat billigt?
Jonaz
Nivåströmbrytaren är nog en bra grej och bra pris. Det framkom inte men jag vill att bara en lysdiod skall lysa i taget och det funkar
med din idé eller nej det kommer det ej att göra oavsett om man sätter rätt eller upp o ned. Men det är säkert inte omöjligt att fixa det.
Idén är klart
nifelheim
VDO var ju en snygg grej tyvärr inga priser eller annan teknisk info gick att komma åt. Får kolla upp detta senare
Biker
-tanken är god men själva tanken är ca 100x50x30cm ~150 liter. Ja, en digitalvåg kostar juinte en förmögenhet längre.
Det jag saknar i detta fall med våg är att jag vill ha en blinkande lysdiod när tanken börjar bli tom. En önskan allså.
Men visst en bra idé!
Eugene, XCore
Då föll idén med olika nivåer men ni har rätt. Om man kappslar in den yta man inte vill ha kontakt med krympplast skulle det funka.
Elektroderna borde jag ju kunna fixa själv, bara att svarva o fräsa o löda, inte dumt
Okey, lite mer o fundera kring. Faan vad snabba ni var och bra idéer. Frågan är ju om man inte skall blanda för att få till det.
Jag skall ha detta på alla mina maskiner framöver så det lär nog bli lite olika typer.